بچه های حزب الله

بچه های حزب الله

چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌ است و
چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است...

نوشته ها در مورد
تلاشگران

۸۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

پس از اما و اگرهای فراوان، تایید و تکذیب های مکرر، اخبار درگوشی و شایئات متعدد سرانجام با نظر شورای نگهبان و اعلام رسمی از سوی وزارت کشور امر بر همگان مسجل شد که در گود یازدهم چه کسانی برای ایستادن بر سکوی پاستور باید با هم رقابت کنند.
پس از اما و اگرهای فراوان، تایید و تکذیب های مکرر، اخبار درگوشی و شایئات متعدد سرانجام با نظر شورای نگهبان و اعلام رسمی از سوی وزارت کشور امر بر همگان مسجل شد که در گود یازدهم چه کسانی برای ایستادن بر سکوی پاستور باید با هم رقابت کنند.
 
رقابتی که پیروز میدان آن، سکاندار چهارساله بزرگترین دستگاه اجرایی کشور یعنی قوه مجریه خواهد بود.
 
 
 
۰ نظر ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۴۲
رها
انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نسبت به انتخابات گذشته دارای اهمیتی مضاعف شده است. این نکته‌ای است که رهبر انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه (۱۳۹۲/۲/۲۵) به آن اشاره کردند: «امروز انتخابات شما به یک موضوع مهم بین‌المللى تبدیل شده است. دستگاههاى فکرى دشمنان نشسته‌اند رصد میکنند مقدمات این انتخابات را، این حادثه‌ى بزرگ را؛ دارند نگاه میکنند؛ نقشه هم دارند، هدف هم دارند.»
در میان سخنرانی‌های اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌طور اجمالی می‌توان ۸ برنامه عملیاتی دشمنان را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ شناسایی کرد:
۱- برنامهریزى و برنامهسازى رسانه‌های دشمن برای انتخابات ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
۲- ناامیدکردن مردم از طریق مانع‌تراشی و کتمان پیشرفتها ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
۳- ایجاد تردید و دودلی در دل مردم تا همت آنها را کوتاه و ضعیف کنند ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
۴- ایجاد اختلاف بین مسئولین ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
۵- برهم زدن ثبات و آرامش کشور ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
۶- پرت کردن حواس مردم از انتخابات با یک ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
۷- سعی در اخلال در برگزاری انتخابات ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
۸- تشکیک در سلامت انتخابات ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
 
پیش از این نیز ایشان درباره اهمیت شناخت نقشه دشمن، هشدار داده بودند که «ترفندهاى دشمن را باید شناخت، فهمید. او البته دشمنى‌‌اش را میکند؛ امر طبیعى است، اما اینکه ما نفهمیم دشمنى او را و از این معنا غفلت کنیم، این قابل قبول نیست.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره نقشه دشمن در انتخابات آتی را از اینجا
۰ نظر ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۹
رها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه در فاصله سی روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برای سومین‌بار از ابتدای سال ۹۲، خسارات فتنه ۸۸ را ناشی از بی‌توجهی به قانون اعلام کردند. ایشان هفته گذشته نیز در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، راه اساسى پیش نیامدن مشکلات انتخاباتى -نظیر آنچه در سال ۸۸ رخ داد- را التزام همه به قانون دانسته بودند و در دیدار اول سال در حرم امام رضا علیه‌السلام، عدم تمکین از قانون را علت حوادث سال ۸۸ خواندند.



رهبر انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از مردم فرمودند:
۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۴
رها
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22554/smpf.jpg حدود شانزده سال پیش در ایام برگزاری انتخابات هفتمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود که اولین ملاقات‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی به‌صورت جداگانه با رهبر انقلاب اسلامی انجام گرفت و رویه‌ای را بنا گذاشت که به اقتضاء شرایط، افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف -که خود را واجد صلاحیت برای ریاست قوه مجریه می‌دانند- قبل از حضور در عرصه‌ی انتخابات به درخواست خودشان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند و یا به‌صورت غیرحضوری تصمیم خود را به اطلاع ایشان می‌رسانند. اغلب این افراد ضمن اعلام تصمیم برای کاندیداتوری در انتخابات، به ارائه رئوس برنامه‌های خود برای حضور در این عرصه می‌پردازند.

رویه‌ی ثابت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این ملاقات‌ها آن است که پس از شنیدن سخنان نامزدها به بیان نکاتی درباره‌ی مسائل کلان کشور در افق آینده می‌پردازند و با تأکید بر اینکه نفیاً یا اثباتاً نظری درباره‌ی کاندیداتوری افراد ندارند جمله‌ای را با مضمون زیر خطاب به همه‌ی این افراد می‌فرمایند:
نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تکلیفی نمی‌کنم.

اما گاهی اوقات در فرآیند رقابت‌های سیاسی،
۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۱
رها

«اکبر به نفع اکبر» هر دو علیه اصولگرایان!

محسن رضایی، قطب مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری که بیش از همه کاندیداها، تکلیف حضور مستقل از جناح‌ها را مشخص کرده است، از یکی از مهمترین تجارب خود گفته ‌که برای ریاست‌جمهوری و بقای طولانی مدت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، نقش مهمی دارد؛ اما اصولگریان و ائتلاف ‌به جان هم افتاده‌اند و همدیگر را متهم می‌کنند که اگر کنار نکشند، به کاندیدای رقیب کمک کرده‌اند...
۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۶
رها
اتاق فکر تخریب «اصولگرایی انتقادی» و «مدیریت جهادی» کجاست؟

از برنامه مفصل مشایی تا CD آقای«ص.م»/ همنوایی آشکار رسانه‌های جریان تحجر و ضدانقلاب

در پروژه «دروغ پردازی» که از چندماه قبل همزمان در رسانه‌های سه جریان فتنه، انحراف و مدافع گفتمان تحجر کلید زده شد، کوشیده شده بود با نسبت دادن موضوعات دروغ، افکارعمومی را نسبت به عملکرد قالیباف بدبین کند. سه جریان نامبرده اگرچه علی الظاهر هماهنگی چندانی در راهبردها و تاکتیک‌ها بایکدیگر ندارند اما در عمل هدف واحدی را دنبال می‌کنند.
۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۱۸
رها
سحرگاه امروز انجام شد؛
اعدام 2 جاسوس سرویس های اطلاعاتی بیگانه
دو جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شدند.
۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۰۵
رها

مردی که برای 40 دقیقه از لحاظ پزشکی مرده اعلام شده بود، با استفاده از یک

۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۰۲
رها

آیا هاشمی و احمدی‎نژاد به وحدت استراتژیک رسیده اند؟
/وحدت در انحراف از اصول انقلاب و سبد رای مشترک؛ آنچه هاشمی و مشایی را شبیه هم کرده است.

 










۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۵۵
رها
جرم مصباح آن است که عمار امام خامنه ای است/ معنای رای‌مان به احمدی نژاد84و88/حمایت ما، حمایت از علم و بصیرت به معنای حقیقی کلمه و صفاست
پس از انتشار شب نامه ای توهین آمیز علیه علامه مصباح یزدی در سایت های منسوب به ستاد قالیباف، جمعی از طلاب حوزه های علمیه قم در دلنامه ای خطاب به ایشان، این اقدام را محکوم کردند. 
 
به گزارش رجانیوز، متن این نامه و اسامی امضاکنندگان آن در ادامه می آید:
 
  
ای مصباح
سوالی کهنه دارم، چرا تو را مستحق مجازات می دانند؟ مگر تو کیستی و چیستی؟ چرا تو را افراطی و احساسی خطاب می کنند؟ چرا تو را حتی کارشناس سیاسی نمی دانند؟ چرا توصیه می کنند در سیاست دخالت نکنی؟ چرا میان مقدسات و سیاست جدایی می افکنند؟ مگر دین از سیاست جداست؟ مگر باز معاویه تازه به حکومت رسیده تا ندای او از سوی برخی، به نام طلاب به گوش برسد که (من برای نماز و روزه با شما نجنگیدم، (ولکن لآمُرَ علیکم) بلکه می خواستم امیر شما باشم)؟ جرم تو چیست؟
 
۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۴۵
رها






من چرا باید بگویم هست جایى اختلاس

هست این مقدار کم آیا خدایى اختلاس؟!

بین خلق چین شود تقسیم اگر این وجه کم

مى شود اندازه ى یک پول چایى اختلاس


۰ نظر ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۵۰
رها
سلام دوستان

امروز می خوام با یه خانمی آشناتون کنم که مطمئنم سال ها بعدبه ارزش واقعی
نوشته ها و تفکراتشون پی خواهیم
برد




عرفان نظر آهاری

۰ نظر ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۱
رها

ما چه می فهمیم معنای انتظار را

معنای انتظار را باید از مادر شهید گمنام پرسید...

رفقا عصر جمعتون بخیر

لطفا پس از دقت در عکس فایلا رو به ترتیبی ک قرارداده شده ملاحظه بفرمایید

التماس دعا


فایل تصویری شماره1

فایل تصویری شماره2

۱ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۴۱
رها