بچه های حزب الله

بچه های حزب الله

چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌ است و
چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است...

نوشته ها در مورد
تلاشگران

مطلع کلام

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

سلام دوستان عزیز

وبلاگ در حال تغییر در محتوا و گرافیکه


ایشالا میخایم تغییرات محسوس و باحالی ایجاد کنیم.

نظرات سازندتون مطمئنا کمک بزرگی به ما خواهد کرد.

از تمام عزیزانی که در جهت ارتقای سطح کیفی بچه های حزب الله تلاش می کنند خیلی خیلی متشکریم.




به دلیل حجم بالای مطالب به روز شده حتما از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید


حتما به بخش دانلود ویژه ها سربزنین

نظر و همکاری یادتون نره....
علیعلی




نظرات  (۱۵)

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۵۶ سهم من از عشق . . .

یلام .وبم نمایش در آینده گذتشتم هر رو زآپ هست .

لطف کن و هر روز بیا وب به من سر بزن ب.

پاسخ:
اول سلام
منتظر باش
میام حتما
(;
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۴ کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)
سلام ممنون میشم  این لینکو بزارین تو وبلاگتون ....http://media2.afsaran.ir/siX01yH_535.jpg

برادر عزیز واقعا وب با ارزشی داری انشاالله که ادامه داشته باشد

پاسخ:
ان شا الله
ان شا الله
!!!
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۴ سهم من از عشق . . .

سلام .ممنون از حضور گرمتون در وبم .

پاسخ:
خواهش میشه
ازاین به بعدم میام
منتظر باش
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۰ کوچه بن بست
سلام دوست عزیز پیگیر شدم حتما مشکل از مرور گرتباشه کوچه بن بست
پاسخ:
سلام
من ک بی خیالش نشدم
اخرسربهت سرزدم
کامنتم گذاشتم
متشکربازهم ک پیگیرشدی...
سلام 
با افتخار تمام لینک شدید
پاسخ:

متشکرم

پایدار بمونید در پناه حق

سلام بزرگوار
عیدتون مبارک
طاعاتتون مقبول درگاه حضرت حق
ممنون از محبتتون
وب شما بسیار پر ارزش تره
انشاالله موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:

سلام

ممنونم

لطف دارید آبجی

ان شاالله،همچنین

بازهم همراه مومنون باشید

یازهرا س

سلام
کجای توضیحات نوشتی ؟
امسال کنکور دادم
دوست عزیز حدود یک هفته نیستم برای همین نمی تونم جواب پیاماتو بدم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
انشا الله در کنکورت هم موفق بوده باشی
مسافرت هم خوش بگذره
هدر وبلاگ....
تعجیل در امر فرج؛گناه نکنیم...
سلام
بله رضا جان با افتخار میگم که تربتی هستم .
شما چی ؟ اهل کدوم شهر کشور عزیزمون هستید ؟
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
پاسخ:
خب منو از کجا میشناسین؟
من نوشتم تو توضیحات وبم
اما دبیرستانمو تربت بودم
میشه بدونم چن سالتونه؟
دانشجویین؟
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۲ ایرانمو برا خودش دوست دارم نه برا کسی دیگر...
اون آقا که اسمش تنهاترین سرداره

حیف اون همه کاری که آقای هاشمی برا ما مردم ایران کرد!
مثلی که نمیدونست مردم ایران تو کار نمک خوردن و نمکدون شکستنن!
پاسخ:
بله بله....
اما مهم تر اینه که چی هستیم نه چی بودیم...
ان شا الله هممون عاقبت ب خیر شیم.
ضمنا دوست عزیزم اسمی ادرسی ک سر بزنیم بهت
سلام
با افتخار لینک شدید
به امید دیدار مجدد شما در سیب سرخ
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
پاسخ:
ان شاالله سر می زنیم
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۳ تنها ترین سردار
این انتخابات که رد شد اما:
1-با کسانی که نامشان ولایتی وقالیباف است نباید ائتلاف کرد
2-ازاین به بعد آقای ولایتی را باید یک اصلاح طلب دانست نه یه اصولگرا چون ایشون  بجای وفای به ائتلاف گوش به فرمان هاشمی بودند
پاسخ:
هرچه خدا بخواهد همان می شود
ولی همیشه
ان حزب الله هم الغالبون
راستی این تصویری هم که تو پای ثابت گذاشتین خیلی قشنگه ...
پاسخ:
خوتهش میکنم.اتودو اجراش کار خودمه با اجازتون...

به تگ دانلود های ویژتونم سر زدیم  یه هف هشت موردم ازینجا دانلود کردیم

بازم تشکر.....
پاسخ:
نوش جان
همش ارزشیه
و واقعا می ارزه

اعتماد به نفس نیس که اعتماد به سقفه ....
حالا چون گناه داری از طرف ما هم تبریک  . اونم ویژه
پاسخ:
من گناه دارم!!!
گناهم چیه؟
هر کی گناه داره باهاس بره توبه کنه...
مام روش....
در کل تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">