بچه های حزب الله

بچه های حزب الله

چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌ است و
چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است...

نوشته ها در مورد
تلاشگران

اخبار سیاسی

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

روایت اسرائیلی ها از قدرت سایبری حزب الله



برای حزب‌الله حضور سایبری بسیار مهم است، رهبران حزب‌الله و هم ایران این را سلاحی مهم در جنگ قلب‌ها و ذهن‌ها می دانند.

به گزارش سایت روزآنلاین(Roozonline)، سایت فری بیکن به بررسی قدرت سایبری حزب الله لبنان پرداخت.


این سایت آمریکایی به نقل از سازمان های امنیتی اسرائیل اعلام کرد که حزب الله با ایجاد 20 سایت به هفت زبان مختلف، یکی از قدرتمندترین گروه های اسلامی محسوب می شود. این گزارش می‌گوید: "برای حزب‌الله حضور سایبری بسیار مهم است، رهبران حزب‌الله و هم ایران این را سلاحی مهم در جنگ قلب‌ها و ذهن‌ها می دانند."

 

به ادعای این گزارش، اکثر وب سایت‌های حزب‌الله پشتیبانی فنی خود را از شرکت‌های اینترنتی در آمریکا، اروپا (انگلیس، فرانسه) و لبنان دریافت می‌کنند. این گزارش می‌افزاید: "در بررسی ما، ایران از حضور و امپراتوری رسانه‌ای حزب‌الله حمایت و محافظت می‌کند، چه از لحاظ برد و چه از لحاظ توانایی. به علاوه خود ایران دو وب سایت ایرانی مخصوص حزب‌الله را اداره می‌کند."

 

به گفته این گزارش: "علاوه بر این حزب‌الله شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی هم دارد. امروز شبکه رسانه‌ای گسترده حزب‌الله شامل کانال‌های ماهواره‌ای (المنار) ایستگاه رادیویی (رادیو نور) و روزنامه (الاحد / الانتقاد) و شبکه‌ای از وب سایت‌هاست. همچنین حزب‌الله از شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و رسانه‌های لبنانی هم استفاده می‌کند تا سیاست‌ها و مواضع خود را تبلیغ کند."

 

در این گزارش آمده است: "وب سایت های حزب‌لله به هفت زبان است که بیشتر آنها عربی است. بقیه زبان‌ها انگلیسی، فرانسه، فارسی، عبری و نیز آذری و اسپانیایی هستند. از طریق این وب سایت‌ها، اسپانیایی ها و آذری ها نیز با تبلیغات ضدغربی و ضداسرائیلی با رویکرد ایرانی مواجه می‌شوند.


۹۲/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">