بچه های حزب الله

بچه های حزب الله

چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌ است و
چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است...

نوشته ها در مورد
تلاشگران

من جمعه غروب ها دلم میگیرد ...

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم
تا دست کشی بر سر سودا زده من

درخت پیر خانه ما
سرک می کشد از دیوار
تا رصد کند
شاید
نرگس
گل کند
غروب جمعه!

نظرات  (۳)

اری جمعه دلگیراست این روزاهاخییییییییلی دل گیرتر است نمیدانم شاید ادمهای دوروبرم حسی مثل من را داشته باشند نمی دانم چه میشود که دراوج شادی غمم میگیرد نمی انم چرا چرا انگار گم شده ای دارم نه انگار دراین هیاهومن گم شده ام وفکرمیکنم گم شده ای دارم وای بر حالم ....
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۳ خسرو زارعی
هیچ دشمنی برای انسان ستمگرتر از نفس او نیست.حضرت علی (ع)

[گل]منتظر نظرات شما عزیز می باشم[گل]







۱۸ آبان ۹۲ ، ۰۹:۵۲ سهم من از عشق . ..
....................................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">